maanantai 18. kesäkuuta 2012

Apina t-paita







































Pahoittelut tästä ainaisesta marinasta, mutta kun olen NIIIIN kyllästynyt tuohon ompelukoneeseeni!! Tällaisenkin perus t-paidan ompeleminen ottaa koville, kun ompelujälki on mitä sattuu. Nyt olen sentään jo päässyt siihen pisteeseen, että olen valinnut tulevan ompelukoneeni merkin ja mallin ja alkanut laittamaan rahaa sukan varteen (sen mitä näistä hoitovapaalla olevan tuloista nyt on laitettavaa) koneen ostoa varten. Kovin kauaa ei pinna enää nykyistä konetta kestä katsella.

Olen päätymässä Berninan Bernette sarjaan ja siitä aika perusmalliin (en muista nyt numerosarjaa). Minulle riittävät herkut siitä kuitenkin löytyvät ja hinta ei pilvissä huitele. Saa toki vinkata kokemuksia ompelukoneistanne! Pää olis taas poksahtamaisillaan ompeluideaoita ja kankaita lojuu odottamassa aloittamista, mutta nyt täytyy vaan toppuutella, etten pilaa kaikkia ompeluksiani huonolla ompelujäljellä. Kaksoisneulaa ja säätömahdollisuuksia odotellessa, kesää pidellessä...

Kangas Myllymuksuilta
Kaavat Ottobre 3/2011 joku t-paidan kaavoista??

4 kommenttia:

  1. Löysin tänne Es-a neuloo blogin kautta. Sinulla on aivan ihania käsitöitä esillä. Edellinen mekko ja lakki-asu olivat suloiset, samoin tämä apinapaita niin raikas.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Kanneli, kun kävit ja ehdit jättämään kommenttia! Ihanaa kesää sinulle :)

    VastaaPoista
  3. Onnittelen ompelukonemerkkivalinnasta , minä olen päätynyt kokemuksien kautta berninamerkkiin.

    Täällä blogissasi kaikki tekemäsi vaatteet ovat tosi upeita enkä kyllä olisi uskonut että kaikki on taistelujen takana, niin hienolta näyttävät vaatteet kuvissa! moni tekemäsi vaate on inspiroinut minua lähtemään koneiden ääreen ;)

    VastaaPoista
  4. Kiitos onnekas! Ihan mahtava kuulla, että omat työt antavat toiselle inspiraatiota! Mutta niinhän se menee itselläkin, että ihanat blogit antavat ideoita pään pullolleen :)

    Itsellänikin oli harkinnassa Husqvarnan lisäksi Bernina ja Pfaff. Vaikea on valita, kun kuitenkin monen vuoden "sijoituksesta" on kyse.

    VastaaPoista

Lämmin kiitos, kun ilahdutit viestilläsi ♥