perjantai 16. huhtikuuta 2021

Vihreitä neuleita

Vihreä on hiipinyt minun elämääni vähitellen. En ole ollut koskaan mikään vihreän värin ystävä, mutta vähitellen huomasin, että vihreää alkoi hivuttautua ensin viherkasvien muodossa kotiin, tekstiileihin sisustuksessa ja nyt myös neuleisiin. Tämä vihreä setti on neulottu ihan minulle itselle. Pipo on neulottu Jaska-pipon ohjeella ja lankoina käytin Cascaden Heritagea ja Filcolanan Tiliaa. Väri on omasta mielestäni ihan täydellisen vihreä. Ja lisäksi superlämmin!

Lapaset neuloin lähes samansävyisestä Novitan 7-veikasta, jonka sain lahjaksi Novitalta voitettuani Instagramissa syksyllä kuva-arvonnassa. Näissäkin lapasissa on intialainen peukalokiila ja kämmenselän puolella olen käyttänyt jotain omaa pitsineulesovellusta. Näistä tuli aikas ihanat myös <3


5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Vihre on itseasiassa aika ihana väri :)

      Poista
  2. Mulle on käynyt vähän samaten.. ensin tuli viherkasvit ja sitten on vaatekaapistakin alkanut löytymään vihreää.. yhden vihreän neuletakinkin olen itselleni tehnyt.. entinen inhokkiväri.. :)

    VastaaPoista
  3. Äskeisestä kommentista unohtui, että aivan ihanat nuo sun tekemät! 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♥ Jännä juttu, miten värit vähitellen hiipii elämään. Minulla on ollut kyllä aika pitkä hyvin neutraalien värien kausi omassa pukeutumisessa, että ehkä vielä yllätän itseni jollain vihreällä neuletakilla tai -puserolla :)

      Poista

Lämmin kiitos, kun ilahdutit viestilläsi ♥